TIEDOTE: HJS ry. laaja-alaiseen yhteistyöhön ParVi:n, LaVe:n ja JanPa:n kanssa

22.02.2019

Hämeenlinnan Jalkapalloseura ry. laaja-alaiseen yhteistyöhön Parolan Visan (ParVi), Lammin Vedon (LaVe) ja Janakkalan Pallon kanssa (JanPa)

Hämeenlinnan Jalkapalloseura ry on tänään allekirjoittanut yhteistyösopimukset Parolan Visa ry:n (ParVi), Lammin Veto Ry:n (LaVe) ja Janakkalan Pallo ry:n kanssa (JanPa). Yhteistyön tarkoituksena on tukea alueellista jalkapalloa, parantaa sekä pelaajien että valmentajien kehittymistä ja kouluttautua kahdensuuntaisessa yhteistyössä.

Seurayhteistyö tulee käytännössä näkymään yhteistyöseurojen jäsenille tulevien vuosien aikana mahdollisuutena lisäharjoitteluun, laadukkaampina valmennussisältöinä ja huippupelaajille väylänä kilpajoukkueisiin. Seurojen valmentajat ja muut toimihenkilöt sekä seuraorganisaatiot tulevat pitämään yhteispalavereita ja kartoittamaan lisää yhteistyövaihtoehtoja tulevan kevään aikana.

Yhteistyön tavoitteena on lisäksi vahvistaa mahdollisuuksia kehittää ja ylläpitää korkeatasoista pelaajatoimintaa tarjoamalla väylä Hämeenlinnan Jalkapalloseuran ry:n huippuvaiheen (B-juniorit ja vanhemmat ikäluokat) kilpajoukkueisiin. Sopimus vahvistaa seurojen seurayhteistyötä Kanta-Hämeen alueella yhteisesti sovittujen pääpiirteiden mukaisesti.

Lisätietoja seurayhteistyöstä:
HJS, puheenjohtaja Juho Juusela p. 040 451 7899