TIEDOTE: HJS sopimukseen Tomi Mäkelän kanssa

Julkaistu: Hämeenlinna 09.05.2019

Hämeenlinnan Jalkapalloseura ry.

Hämeenlinnan Jalkapalloseura ry. on solminut Tomi Mäkelän kanssa kahden vuoden sopimuksen, alkaen 1.11.2019. Tomi jatkaa sopimuksen ohessa oman fysioterapiayrityksensä pyörittämistä normaalisti.

Tomin vastuualueena on jatkossa kehittää Terve Urheilija HJS:ssä! -konseptia sekä siihen kuuluvia toimintamalleja, kuten ”matalan kynnyksen fysioterapiaa”, yhtenäistää ja monipuolistaa seuran eri ikäluokkien tapoja valmistautua pallolliseen harjoitukseen (alkuveryttelyt) sekä tuoda selkeämpiä ikäluokkakohtaisia malleja säännölliseen tuki- ja liikuntaelimistön ns. suojaharjoitteluun (lihaskunto- ja voimaharjoittelu).

Tomi Mäkelä on toiminut usean vuoden ajan Suomen huipulla eri lajien parissa niin jääkiekon kuin jalkapallonkin puolella. Viimeiset vuodet Tomi on toiminut Tapparan jääkiekkoliigajoukkueen fysioterapeuttina.

”Olen äärimmäisen tyytyväinen, että HJS:n kehitystyö etenee aikataulussa ja saimme nyt kiinnitettyä seuraamme huippuammattilaisen. Tomi teki ensimmäisistä keskusteluista alkaen suuren vaikutuksen intohimollaan ja osaamisellaan. Meidän on seurana kannettava vastuumme ja panostettava
siihen, että jokainen lapsi ja nuori pysyy terveenä, että he pystyvät nauttimaan urheilusta sekä myös tavoittelemaan omaa huippuaan. Nyt voimme tuoda lisäksi eri joukkueillemme sekä niiden valmentajille tukea ja lisäarvoa päivittäiseen tekemiseen.” kommentoi HJS:n toiminnanjohtaja Tommi Laitila.

Lisätietoja:
Tommi Laitila
tommi.laitila@hjs.fi

HJS on yksi merkittävimpiä lasten liikuttajia Hämeenlinnan seudulla. Toimintaamme osallistuu vuosittain yli 1100 lasta ja nuorta. Kilpatoiminnassamme tarjoamme jalkapalloilijoille polun Suomen huipulle asti, ja harrastustoiminnassa tarjoamme mahdollisuuden nauttia jalkapallosta hyvänä harrastuksena.