TIEDOTE: HJS sopimukseen Ville Liljan kanssa

HJS SOPIMUKSEEN VILLE LILJAN KANSSA

Julkaistu: Hämeenlinna 10.09.2019

Hämeenlinnan Jalkapalloseura ry.

Hämeenlinnan Jalkapalloseura ry. on solminut Ville Liljan kanssa sopimuksen, alkaen 1.10.2019. Ville Lilja tulee toimimaan Hämeenlinnan Jalkapalloseuran päiväkoti- ja koulukoordinaattorina. Ville jatkaa sopimuksen ohessa myös osa-aikaisesti siviilityössään.

Ville vastuualueena on jatkossa kehittää Hämeenlinnan Jalkapalloseuran päiväkoti-, iltapäiväkerho- ja kouluyhteistyötä sekä kyseisille kohderyhmille järjestettäviä tapahtumia. Ville tulee toimimaan tehtävässään myös seuran junioripäällikön Joni Reijon työparina lapsuusvaiheen osalta.

Ville Lilja on toiminut usean vuoden ajan seurassa valmentajana ja hän on osallistunut aktiivisesti eri tapahtumien organisointiin ja toteutukseen vapaaehtoisena. Lisäksi Ville toimii tällä hetkellä HJS:n Pojat 2009 Sinivalkoisen joukkueen vastuuvalmentajana, jossa tehtävässä hän jatkaa kaudella 2019-2020.

”Olemme jo pidempään suunnitelleet seuramme päiväkoti-, iltapäiväkerho- ja kouluyhteistyön vahvistamista ja nyt saimme kaikki palaset kohdalleen, kun pääsimme sopimukseen sekä Villen että hänen työnantajansa kanssa. Olen äärimmäisen tyytyväinen, että saimme juuri Villen tähän tehtävään ja voimme seurana jälleen ottaa ison harppauksen eteenpäin. Lisäksi on mahtavaa, että voimme vahvistaa organisaatiotamme todella tärkeän ”kivijalkamme” osalta.” kommentoi HJS:n toiminnanjohtaja Tommi Laitila.

Lisätietoja:
Tommi Laitila
tommi.laitila@hjs.fi

HJS on yksi merkittävimpiä lasten liikuttajia Hämeenlinnan seudulla. Toimintaamme osallistuu vuosittain yli 1100 lasta ja nuorta. Kilpatoiminnassamme tarjoamme jalkapalloilijoille polun Suomen huipulle asti, ja harrastustoiminnassa tarjoamme mahdollisuuden nauttia jalkapallosta hyvänä harrastuksena.