Tiedote: Mika Pulkkinen uusiin työtehtäviin

MIKA PULKKINEN UUSIIN TYÖTEHTÄVIIN

Hämeenlinna 31.10.2019

Hämeenlinnan Jalkapalloseura ry.

HJS:n valmennuspäällikkönä vuodesta 2017 asti toiminut Mika Pulkkinen siirtyy uusien työtehtävien pariin joulukuun alusta lähtien. Mika jää työtehtävistä pois välittömästi, sillä hän käyttää kertyneet vuosilomansa. Hänen viimeinen työpäivänsä HJS:ssa on tänään torstaina 31.10.2019. Mikan uusi työnantaja tiedottaa aikanaan uudesta tehtävästä.

Tiedotamme Mikan lähdöstä aiheutuvista muutoksista mahdollisimman pian. Tavoitteemme on, että muutoksesta aiheutuu mahdollisimman vähän haittaa joukkueiden toimintaan.

”Uusi toimintakausi on juuri alkamassa, joten ilman muuta järjestelyt pyritään tekemään mahdollisimman nopeasti. Toisaalta muutos on myös mahdollisuus, jonka haluamme nyt käyttää seuramme hyväksi laadukkaasti”, toteaa HJS:n toiminnanjohtaja Tommi Laitila.

HJS Perhe kiittää Mikaa seuran eteen tehdystä työstä, ja toivottaa onnea uusiin työtehtäviin!

Lisätietoja:
Tommi Laitila
tommi.laitila@hjs.fi

Kuva:

HJS on yksi merkittävimpiä lasten liikuttajia Hämeenlinnan seudulla. Toimintaamme osallistuu vuosittain yli 1100 lasta ja nuorta. Kilpatoiminnassamme tarjoamme jalkapalloilijoille polun Suomen huipulle asti, ja harrastustoiminnassa tarjoamme mahdollisuuden nauttia jalkapallosta hyvänä harrastuksena.